16 Mayıs 2012 Çarşamba

Mersin Haberleri | Haber Tarihi 16 Mayis 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gülnar Selçuklu Derneği, ihtiyaç sahipleri için kermes düzenledi
Mersin'in Gülnar ilçesinde yeni kurulan Selçuklu Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği ihtiyaç sahibi vatandaşlar yararına kermes düzenledi.


Öğrenciler yeteneklerini sergiledi
Mersin'in Gülnar ilçesinde eğitim öğretim faaliyetini sürdüren Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi öğrencileri yıl boyunca yaptıkları çalışmaları görücüye çıkardı.


Mersin-Antalya yolu kısalıyor
'Akdeniz Sahil Yolu Projesi'nde çalışmalar hummalı şekilde sürüyor.


Yağmacı Görüntüsü Polisle BDP li Belediyeyi Karşı ...
Mersin'de aranan birinin Akdeniz Belediyesi'ndeki güvenlik kameralarına takılan görüntüsü, belediye ile emniyeti karşı karşıya getirdi.


Eren Tozlu imzaladı
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdmanyurdu, Giresunspor'dan Eren Tozlu'yu kadrosuna dahil etti.


Mersin İdmanyurdu'nda Eren Tozlu ile anlaştı!
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdmanyurdu, Giresunspor'dan Eren Tozlu'yu kadrosuna dahil etti.


Mersin-Antalya duble yolla bağlanıyor!
''Her babayiğidin harcı değil bu yol'' yakıştırması alan Mersin-Antalya karayolundaki sıkıntıyı giderebilmek için başlatılan ''Akdeniz Sahil Yolu Projesi''nde çalışmalar hummalı şekilde sürüyor.


G.Saray'a değil, Mersin'e gitti
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdman Yurdu, Galatasaray'a gideceği iddia edilen Eren Tozlu'yu renklerine bağladı.Türkiye Transferler


Barbaros İlköğretim Türkiye 1.'si
Mersin'de 8. sınıf ilköğretim öğrencilerine yönelik matematik ve fen bilimleri (bu benim eserim) adlı proje çalışması sonuçlandı.


Eren Tozlu Mersin İdmanyurdu'nda!
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdmanyurdu, Giresunspor'dan Eren Tozlu'yu kadrosuna dahil etti.