19 Mayıs 2012 Cumartesi

Mersin Haberleri | Haber Tarihi 19 Mayis 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuvayi Milliye Anıtı'na 40 Metre Yüksekliğinde Bayrak
Mersin'in merkez ilçe Toroslar Belediyesi, Kuvayi Milliye Caddesi üzerinde bulunan ve ilçenin en önemli sembollerinden biri olan Kuvayi Milliye Anıtı'na 40 metre yüksekliğinde Türk bayrağı monte etti.


KPDS yarın yapılacak
Yabancı dil tazminatı almak isteyen kamu personelinin yabancı dil bilgisi sevi... Sınav, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezince ÖSYM Adana, Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Denizli, Diyarbakır, Elazığ, Erzurum, Eskişehir, Isparta, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Malatya, Mersin, Samsun, Sivas, Trabzon ve...


Mersin1 Çağlayan: Beni Tepe Tepe Kullanın
Mersin'de bulunan Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, 2015 yılından sonra Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kendisini tekrar aday göstermesi ile en fazla 2019 yılına kadar milletvekilli görevini sürdüreceğini söyledi.


"Beni Tepe Tepe Kullanın"
Çağlayan'dan garip açıklama, 'Benim Mersin'de son kullanma tarihim 2019. Beni tepe tepe kullanın, helalı hoş olsun.'


"Beni Tepe Tepe Kullanın"
Çağlayan'dan garip açıklama, 'Benim Mersin'de son kullanma tarihim 2019. Beni tepe tepe kullanın, helalı hoş olsun.'


11. Mersin Uluslararası Müzik Festivali
11. Mersin Uluslararası Müzik Festivali, operanın divası Michele Crider'le sona eriyor.


Çağlayan: Beni Tepe Tepe Kullanın
Mersin'de bulunan Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, 2015 yılından sonra Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kendisini tekrar aday göstermesi ile en fazla 2019 yılına kadar milletvekilli görevini sürdüreceğini söyledi.


Dinamit patlatan definecinin acı sonu
Mersin'in Çamlıyayla ilçesinde bir kadın, define aramak için patlattıkları öne sürülen dinamitin etkisiyle vücuduna kaya parçalarının isabet etmesi sonucu öldü. Olayda kadının ağabeyi de yaralandı. İddiaya göre, Hayırlı Şahin (38) ve ağabeyi Bayram Çakmak (44), define aramak amac...


Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan Mağaza Açıp, Alışveriş ...
Mersin'de bulunan Ekonomi Bakanı M.Zafer Çağlayan jean mağazası açtı.


Bakan Çağlayan son kullanma tarihini açıkladı!
Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, ''Sayın Başbakan beni tekrar milletvekili yaparsa siyasi hizmetim en fazla 2019 yılına kadar. Yani benim Mersin'de son kullanma tarihim 2019. Gece gündüz hizmetinizdeyim, gelin beni tepe tepe kullanın'' dedi.