19 Kasım 2012 Pazartesi

Mersin Haberleri | Haber Tarihi 19 Kasim 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzmanlardan grip aşısı uyarısı
Mersin'de kulak boğaz burun uzmanı Dr. Hasan Hakan Erdebil'den grip aşısı uyarısı...


"Hakemlerden özür diledim"
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, Bursaspor maçının 65. dakikasında tribüne gönderilmesiyle ilgili olarak "Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum" dedi.


''Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum''
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, Bursaspor maçının 65'inci dakikasında tribüne gönderilmesiyle ilgili olarak ''Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum'' dedi.


"Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum"
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, Bursaspor maçının 65'inci dakikasında tribüne gönderilmesiyle ilgili olarak ''Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum'' dedi.


Bakkal: "Takım olmaya başladık"
Geçtiğimiz hafta İstanbul'da Galatasaray'ı 3-1 yenen Kardemir Karabükspor'da, teknik direktör Mesut Bakkal elinde bir sihirli değneğin olmadığını belirtti. Bakkal, yabancı hocalara kesinlikle karşı olmadığını da söyleyerek, hafta sonu Mersin maçına da kazanmak için gideceklerini belirtti.


Nurullah Sağlam'dan ceza açıklaması
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, Bursaspor maçının 65'inci dakikasında tribüne gönderilmesiyle ilgili olarak 'Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum' dedi


Sürücü Jandarmadan Kaçarken Traktörle Mağazaya Girdi
Mersin'in Mut İlçesi'nde jandarma bölgesinde 'Dur' ihtarına uymayarak kaçan sürücü, İbrahim Çiftçioğlu yönetimindeki traktör, park halindeki otomobile çarptıktan mağazaya girdi.


Silifke de 55 Günde Yetiştirilen Çileğin İlk Hasadı ...
Mersin'in Silifke ilçesinde 55 günde yetiştirilen kış turfandası çilek, kilosu 3 ila 5 lira arasında satışa sunuldu.


Efsaneler buluşuyor
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, Bursaspor maçının 65'inci dakikasında tribüne gönderilmesiyle ilgili olarak ''Hak etmediğim bir ceza almak istemiyorum'' dedi.


"G.Saray galibiyeti daha çok moral verdi"
Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, Mersin İdmanyurdu ile oynayacakları lig maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.Karabükspor